Kényszerszabi Los Angelesben

2013.04.23. 08:46

A 2 hónap szabi lejárt, úh indul a 3. szerződésem... Azaz indulna, ha nem lenne kavarás a beosztással. Egészen 14.-éig úgy volt, hogy a Miracle nevű hajóra megyek, ami Hawaii és Alaszka lett volna.

Rendszerint úgy működik a hajóraszállás menete, hogy a szállodába érkezéskor egy lista van a recepción, ami a másnapi felszállók neveit tartalmazza. Na, az én nevem nem szerepelt ezen a listán 13.-a este, ergo másnap 14.-én nem tudtam felszállni a Miracle-re. Az ilyen esetek benne vannak a pakliban, a beosztás az utolsó pillanatig változhat. Több kollégámmal is megtörtént ez, most velem is... Másnap azt az infó kaptam az irodától, hogy a Pride nevű hajóra kerülök szerdán  (Baltimore-ból indul, szóval repülnöm kellene a keleti partra), de szerdán sem voltam a listán. Akkor a múlt vasárnapot kaptam felszállási napnak, de hajónevet nem tudtak mondani. Most vasárnap megint nem voltam a listán, úh folytatódik a várakozás. A cég állja a szállásköltségeket, meg a napi 3-szori étkeztetést, szóval nem vészes a dolog. Szabadidőben pedig a várost járom. Los Angeles baromi érdekes és hatalmas város. 

Zanzásítva, hogy hol is jártam: egy Stanley Kubrick kiállításon a Los Angeles megyei múzeumban, a Hollywoodban, Santa Monicában az óceánparton (eddig 2-szer is), a belvárosban elég sok helyen (a galériában vannak a részletek), egy autótörténeti múzeumban, Beverly Hillsen.

Szóval próbálom kihasználni az időt, de azért jó lenne vmi biztosat tudni a hajóraszállásomról. Ha bármi hír érkezik, frissítem a blogot.

Galéria link:

https://picasaweb.google.com/114960804292480584616/HajosBlog3EgyHetLosAngelesben

A bejegyzés trackback címe:

https://tengerre.blog.hu/api/trackback/id/tr255242404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása