Jelmez, hálás utasok, jetski

2011.11.21. 19:30

Most megpróbálok egy összeszedettebb bejegyzést írni. Az új menedzser egyelőre jól bevált. Pár értelmetlen fotózást kiirtott a napirendünkből (pl. nekem az utasok fotózását a medence környékén), kicsit átszervezte a munkamegosztást és úgy tűnik egyelőre bejött a dolog. Az első napokon több bevételünk volt, mint az előző menedzserrel. Pár dolgot egyből el is intézett többünknek (nekem egy új vakuvezérlőt adott, úh már nem kell küzdenem a vakummal), szóval jónak tűnik.

Múlt héten először nekem is be kellett öltöznöm egy idétlen jelmezbe és úgy pózolnom a vacsoráról kijövő utasokkal. Elég gáz volt, de egy idő után már-már élveztem is dolgot. Ma este is megint fel kell öltenem a maskarát; szóval végül is nem úsztam meg a jelmezesdit.

Az elvárt képmennyiséget sajnos még mindig nem tudom hozni, de remélem a kedd esti fotózáson sikerülni fog. Most először fogok a formális estén végig fotózni egy beállítást. Múlt héten kétszer is kaptam lehetőséget: másfél órákra váltottam 1-1 kollégámat és este fél 10-től zárásig lőttem az utasokat. A kettővel ezelőtti körúton egyébként volt egy középkorú amerikai (fehér) házaspár, akiknek nagyon tetszettek a róluk készített képeim. Saját bevallásuk szerint nagyon kevés képet vesznek az ilyen körutakon; a mostanin is csak 3-at vettek és abból 2 az enyém volt. Szóval elbeszélgettünk és megadtam nekik az email címemet, mert pedzegették, h lehet, h tudnának melót ajánlani máshol. Persze azóta sem írtak, viszont jól esett ilyen visszajelzést kapni - valszeg tényleg nem csinálok rossz képeket.

Szombaton életemben először voltam jetski-zni. Krisztián cimborámmal béreltünk ki 2 gépet és azokkal csapattuk. Piszok jó volt, de már 2 napja érzem az izomlázat :-)

Vasárnap kicsit szétnéztem San Juan-ban. A kikötőtől nem messze van a San Cristóbal erőd, amit még a spanyol uralom alatt kezdtek építeni az 1700-as években és egészen 1900-ig fejleszgettek. Utána Puerto Rico az USÁ-hoz került, onnantól ők bővítették, alakították; sokmindent a 2 VH folyamán változtattak rajta. Nem kezdek törileckét felmondani; lehet nézni a galériát meg utánaolvasni a dolgoknak. Amúgy én itt jöttem rá, h az a nézet, h amerikának nincs igazán történelme, egyáltalán nem igaz. Csak morzsányi infót szereztem a Karib-térség történetéről itt, de baromi érdekes környék minden szempontből. Tény, h Amerika története gyakorlatilag a felfedezésekkel kezdődik, de az európai történelem is (szerintem) innentől lett különösen izgalmas. Azt, h a nagy felfedező hatalmak (spanyol, portugál, angol, francia, holland, dán) hogyan szivatták egymást a nagy felfedezések idején, pont itt, Közép-Amerika környékén lehet megtapasztalni.

Ez az erőd amúgy csak 1 volt a sok néznivalóból San Juan-ban és akkor még ott van többi sziget is. Csakhát idő kellene hozzájuk... Az erőd pár épületét így is csak rohanva néztem végig, mert mennem kellett vissza a 21. századi gályára.

Ahogy most is, szóval mára is csak ilyen (relatíve) rövid lettem. Folyt köv.

Frissítettem a galériát.

A bejegyzés trackback címe:

https://tengerre.blog.hu/api/trackback/id/tr793401793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása