Mostantól fogva meg sem említem, h mióta nem jelentkeztem a blogon :-)

A lényeg, h sok minden történt ezalatt az idő alatt, úh most távirati stílusra váltok és hagyom, h az elég terjedelmes galéria beszéljen inkább helyettem.

Szóval újév napján ismét volt időm San Juan-ban járkálni. Az eredeti tervem szerint múzeumot látogattam volna, de sajnos minden zárva volt aznap (még az El Morro erőd is, amit azóta sem sikerült megnéznem belülről), úh ismét rengeteg (szerintem legalábbis) érdekes és szép kép a város utcáiról a képtárban.

Másnap Krisztián cimborámmal szétnéztünk St. Thomas szigetén, Charlott Amalie belvárosban. Itt voltunk egy borostyánmúzeumban, egy "Feketeszakáll vára" nevű helyen, ahol van rumgyár, egy 18. sz.-i "lakásmúzeum", meg gyönyörű kilátás.

Utána következő szerdán Barbadoszon tengeralatt-járóba szálltunk, h a korallvilágot megnézzük, de nem volt egy nagy durranás a dolog. Főleg, h 40 dollárt perkáltunk le ezért... Viszont múlt héten St. Thomas-on elmentünk többen is snorkeling-elni (pipás, szemüveges "búvárkodás". Vízálló kamerám nincs, úh nem tudtam képeket csinálni, de majd elkérek párat a többiektől.

Azon a héten még szombaton St. Maartin szigetét is körbe jártuk a főnökömmel meg az egyik magyar pincérsráccal, Karesszal. A mi hajónk itt mindig a holland oldalon áll meg, úh átbuszoztunk a francia oldalon a Marigot-öbölhöz Marigot városába, majd onnan az Orient-öböl strandjára (szintén a francia oldalon) és onnan vissza a hajóhoz. A sziget francia oldalán amúgy tényleg lehet érezni egy kis európaiságot; vhogy tisztábbak az utcák, mint a holland oldalon, vannak francia autók és az Orient-öböl nyaralóiból és persze a strandokon fürdőkből is látszik, h itt (az Orient-öbölre gondolok) többségben lehetnek az európai lakosok. A strandon a bárpultos, de még a jetsky és surf-bérlős srác is francia volt. A bárpultos nem is akar visszamenni Európába. Sztem a franciáknál egy ösztönös lakosságcsere folyik: a feketék Európába mennek, fehér franciák, meg a Karib-tengerre :-)

A következő héten ismét San Juan-ban slattyogtam egy másik magyar sráccal, Zolival; ő a hajón az internet-menedzser (néhány hete érkezett a hajóra) Akkor éppen San Sebastian (szent Sebestyén) ünnepe volt a városban, úh hatalmas tömeg volt meg fieszta-hangulat.

Múlt pénteken St. Kitts szigetén fizettem be egy buszos körutat. 3 óra alatt körbevittek a szigeten 20 dollárért. Nem volt rossz, de mivel sok öreg volt a buszon, egy rohanás volt a dolog (érts: már az első megállóban kb. 4-ed órával többet maradtunk, mint azt a sofőr tervezte, úh onnantól már csak kitett, meg gyorsan vitt tovább minket, h időben visszaérjen a kikötőbe az új fuvarért...) Szóval a Brimsone-erődről lemaradtam, pedig az egy szép hely; majd legközelebb.

Azóta sok extra nem történt. Krisztián cimborám kabintársa, Alex, lelépett (lejárt a szerződése), úh leköltöztem hozzá a 4. szintre.

Aki ismer engem, az tudja, h nem vagyok egy szószátyár ember. A magánéletemről különösen nem szeretek beszélni. A blogfrissítések is kis részben azért késnek, mert sokszor megrágom, h mit is írjak a blogba, h az érdekes is legyen, magamról is írjak benne, de csak annyit, ami a saját megítélésem szerint kiadható a nagyvilágnak. A lényeg, h az utóbbi pár napban elég közel kerültünk egymással az egyik mexikói kolléganőmmel Lucindával. Mivel elég friss a dolog, nem tudom, mi lesz belőle, úh minden erre irányuló kérdést kéretik hanyagolni :-)

Ezt is most csak azért írtam le, h a nőügyeimről szóló eddigi beszámolóim (értsd: nulla nőügy) esetleges "meleg" áthallásait szertefoszlassam (ha egyáltalán ez vkiben felmerült volna :-))

Szóval zajlik az élet a hajón. Nem tudom, legközelebb, mikor jelentkezem, de a lényeg, h nem kell aggódni, jól vagyok. Ja igen: lejárt a próbaidőm, és maradhatok :-) Szóval teljes értékű (és hangyányit jobban fizetett) fotós vagyok immár.

Galéria link:

https://picasaweb.google.com/kolestom/HajosBlog20120124#

A bejegyzés trackback címe:

https://tengerre.blog.hu/api/trackback/id/tr23859921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuwec · http://blog.koles.hu 2012.01.26. 22:51:14

Na ezt már nagyon vártuk, úgy mindenestől.
Lucindát pusziljuk, most már írj gyakrabban! :)

lazov 2012.01.27. 13:31:08

Ezt a Lucinda dolgot ügyesen kicenzúráztad a képtárból, vagy még nincs fotód róla? :-)

lazov 2012.01.27. 13:35:04

Ja, és a kocsi egy Ford Fairlane Crown Victoria, egész pontosan.:-)

lazov 2012.02.24. 12:57:19

Hú apám, asszem neked bejött az élet, ha ennyi minden más jobb dolgod van a blogoláson kívül!... ;-)

kolestom 2012.02.27. 01:14:28

@lazov: :-) tény, h ha lehet, hanyagolom a netet, mert sokszor csak elveszi az időmet . És persze utána rájövök, h semmi értelme a lehangoló hazai híreket olvasni. A blog viszont jövő héten frissül. Ja, és kösz a Ford pontos típusmegnevezését :-)
süti beállítások módosítása