Szóval, az előző bejegyzésben elég rövidre vettem a dolgot, de muszáj volt elmennem strandolni, mert az előző hét eléggé lefárasztott. Most sem fogom bő lére ereszteni a dolgot. Rájöttem, h egy hosszabb bejegyzést összeszedni eléggé elviszi az amúgy sem sok szabadidőmet. Ha meg még a galériát is frissítem kommentekkel, akkor aztán elszáll rengeteg időm. Úh lehet, h mostantól picit táviratibb stílusban fogok beszámolni. Inkább a galériát frissítem gyakrabban; egy kép amúgy is többet mond száz szónál (hú, de eredeti vagyok :-))

Az előző hétről amúgy sincs sokminden érdekes dolog, amire sok betűt fecsérelhetnék. Az extra meló tetőpontjáról már írtam (kedd éjjeli/szerda hajnali képpakolgatás/matricázás); szerencsére vasárnap már az új duó csinálja ezeket a dolgokat. Remélem, h vagy 2 hónapog nem kerülök sorra megint.

A régi menedzser lelépett vasárnap reggel, most már az új irányítja a dolgokat, szervezi a napjainkat. Hétfőn kaptam is egy új hátteret: egy egyszínű, zöld háttér előtt kellett lőnöm az embereket, amire utólag raktak fel a laborosok egy hátteret. Jól sikerült a fotózás, jöttek az emberek rendesen; nem tudom, pontosan mennyi sikerült, de most közel voltam a határszámhoz.

Egyébként továbbra is minden nagyon jó. Jókat iszogatunk a kollégákkal meg a magyar cimborákkal is; néha csocsózunk a crew bárban.

Frissítettem a galériát. Pár kép már lassan 2 hetes, de nem baj.

A továbbiakban még nem tudom, melyik utat választom: gyakrabban frissítem a blogot rövidebb bejegyzésekkel, vagy ritkábban, de hosszabb bejegyzésekkel.

A bejegyzés trackback címe:

https://tengerre.blog.hu/api/trackback/id/tr963382611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása